ZAJĘCIA GRUPOWE 2019-03-06T19:24:02+00:00

 

 

BODY&MIND

FizJoga – to nowoczesne podejście do zagadnień hatha jogi. To staranny dobór tradycyjnych asan uzupełniony współczesnymi ćwiczeniami. Celem zajęć jest korekcja wad postawy, wielopłaszczyznowy rozwój, zrównoważenie siły i elastyczności, poprawa jakości oddechu. Na zajęciach, oprócz podstawowych przyborów, wykorzystujemy także rollery, piłki do masażu oraz elastyczne taśmy.

Poranna Joga – to forma power jogi. Na zajęciach pracujemy nad rozwijaniem siły, umiejętności wykorzystywania mięśni głębokich i kształtowaniem świadomości ciała. Pojawiają się również ćwiczenia poprawiające mobilność kluczowych stawów, elementy z rożnych dyscyplin (pilatesu, treningu funkcjonalnego, treningu dna miednicy, mobility.

Joga Kundalini – Joga kundalini to jedna z najstarszych form jogi. Była praktykowana w Indiach od tysięcy lat, a w 1969 roku przywiózł ją do nas nauczyciel Yogi Bhajan.  Efekty regularnej praktyki bywają zaskakujące: już po pierwszych zajęciach wzrośnie poziom Twojej energii. Ćwiczenia wspomagają prawidłowe funkcjonowanie układu oddechowego, trawiennego, hormonalnego i odpornościowego. A Ty przy okazji doświadczasz spokoju umysłu, harmonii ciała i ducha oraz pięknie rzeźbisz mięśnie. To joga szczególnie polecana dla osób zabieganych, żyjących w stresie i pod presją czasu. Zestawy ćwiczeń są zarówno łagodne, jak i bardzo dynamiczne, dostosowane do potrzeb uczestników, a praktyka grupowa w plenerze to świetny sposób na zmobilizowanie się do przyjemnego wysiłku!

Pilates – To uniwersalny trening wzmacniający wszystkie partie ciała. To zestaw ćwiczeń stworzony przez Pilatesa wpływający na prawidłową postawę, dzięki niemu możesz zapomnieć o bolących plecach. Szczególnie polecany dla osób mających siedzący tryb pracy. Zajęcia kształtują i wysmuklają sylwetkę. Pilates jest niemal dla każdego – bez względu na wiek, kondycję i możliwości ciała.

Fitball Pilates – To uniwersalny trening wzmacniający wszystkie partie ciała. To zestaw ćwiczeń stworzony przez Pilatesa wpływający na prawidłową postawę, dzięki niemu możesz zapomnieć o bolących plecach. W pilates fitball wykorzystywane są piłki fitness, które urozmaicają codzienny trening, a dodatkowo czynią go efektywniejszym. Ćwiczenia z dużą piłką lepiej kształtują mięśnie nóg i mięśnie brzucha, niż tradycyjne ćwiczenia

Zdrowy Kręgosłup – to zajęcia polecane dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Osobom, którym doskwierają bóle kręgosłupa, ćwiczenia te pomogą w zmniejszeniu nacisku na kręgi, ból zostanie zredukowany, a mięśnie są rozciągnięte i rozluźnione. Ten rodzaj zajęć wzmocni również  mięśnie pośladków, brzucha i pleców.

 

ZAJĘCIA TANECZNE

Zumba –zawiera w sobie elementy tańca i aerobiku. Choreografia Zumby łączy hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, mambo, sztuki walki, oraz elementy Bollywood i tańca brzucha. Wykorzystywane są także elementy treningu siłowego oraz treningu cardio.

Salsation – to zajęcia taneczno-fitnessowe, które umożliwiają kształtowanie sylwetki, a jednocześnie poprawiają kondycję. Istotą treningu jest wykonywanie ruchów odpowiadających różnym stylom tanecznym, w tym również salsie przy odpowiednio dobranej muzyce.